بهترین دستگاه کره گیر بادام زمینی

دستگاه کره بادام زمینی آجیلکا ضمن تامین نیاز مردم به انواع کره‌های آجیلی ( کره پسته، کره بادام درختی و…) سبب بوجود آمدن مشاغل مختلفی شده است که سرمایه اولیه کم و تقاضای روز افزون مردم در زمینه مصرف کره های گیاهی طبیعی، موجب تقاضای روز افزون جهت تهیه دستگاه‌های کره گیری آجیلی شده است.
از دیگر نقاط قوت این دستگاه ، علاوه بر اینکه در فروشگاه ها و کارگاهها مورد استفاده قرار می گیرد، به دلیل وزن کم و ابعاد کوچکی که دارد ، در منزل قابل استفاده می باشد و می‌توان با آن یک شغل خانگی ، با کمترین هزینه داشت.

در مجموعه آجیلکا دستگاه های کره بادام زمینی در 4 توان مصرفی 1hp (اسب بخار) ، 3hp ، 2hp و 4hp تولید و عرضه می‌شود:

  • دستگاه کره بادام زمینی خانگی و فروشگاهی که شامل دستگاه های 1hp و 2hp
  • دستگاه کره بادام زمینی صنعتی که شامل دستگاه‌های 3hp و 4hp می‌شود

همانطور که در مطالب قبلی اشاره شد، دستگاه کره گیر بادام زمینی در طرح ها و توان های قدرتی مختلفی تولید و عرضه می شوند، این امر جهت تامین سلیقه های مختلف می باشد و با داشتن اطلاعات کافی می‌توانید، دستگاهی مناسب با توجه به نیاز خود تهیه نمایید.

ماردون یکی از اون قطعاتیه که باید در خرید دستگاه کره گیر بادام زمینی به آن توجه کنید. در این قسمت برای شما توضیح می‌دهیم ماردون دستگاه چه وظیفه ای دارد و چطور میشه ماردون با کیفیت رو تشخیص داد.

ماردون در دستگاه کره گیر بادام زمینی چه کار می کنه؟

ماردون

ماردون که بهش حلزونی هم گفته.می شود، عمل انتقال محصول از ابتدای سیلندر.و به سمت جلو یعنی محل قرار گیری سنگ های سر دستگاه را انجام می دهد.

از کجا بدونیم ماردون دستگاه کره گیر بادام زمینی خوبه یا نه؟

ماردون دستگاه کره گیر از فولاد تهیه می شود.و برای افزایش مقاومت و رعایت بهداشت مواد غذایی .اون رو آبکاری می کنند که موجب براق شدن.ماردون میشه و بعضی فروشندگان از عدم آگاهی برخی افراد سو استفاده می کنند و می گن جنس ماردون استیله. برای اینکه بدونین.ماردون مشکل داره.یا نه به صدای دستگاه زمانیکه روشن.میشه دقت کنین، صدای مالیده شدن و یا لرزش نداشته باشد.( کمی لرزش دستگاه بخاطر چرخش الکتروموتور طبیعی می باشد.)

تیغه های جلویی

یکی دیگه از قسمت های دستگاه کره گیری، تیغه های جلویی می باشد، که بایستی دقت شود:

  • براحتی باز شده که بتوانید نظافت آنرا انجام دهید .
  • قابلیت تنظیم زبری ( کرانچی) و نرمی را داشته باشد.
  • قطر تیغه ها برابر باشد.و گول بزرگ بودن سنگ زیرین را نخورید .
  • آبکاری و نوع شیاری زنی سنگ ها یکدست باشد.
  • آبکاری پوست شده نباشد.

حتما در زمان خرید، عمل کره گیری در حضور شما صورت پذیرد.و اگر بصورت اینترنتی خرید می نمایید، با مسئول فروش تماس گرفته.و ضمن دریافت اطلاعات تکمیلی، از وی بخواهید با دستگاه مدنظر، عمل کره گیری را انجام دهند و دستگه را تست کند.

ظاهر و ایمنی دستگاه

با توجه به اینکه این دستگاه ها.در فروشگاه و مغازه و خانه و… جهت.تولید کره و ارده.در حضور مشتری استفاده می شوند،در زمان خرید دستگاه.شکل ظاهر و ایمن بودن دستگاه یکی دیگر از موارد حساس و مهم می باشد که بایستی در نظر گرفت. ( جلوگیری از برق گرفتگی.و آسیب های احتمالی به اپراتور و موتور )

موتور و دیگر متعلقات برقی دستگاه بایستی پوشیده.و در محفظه یا همان کاور قرار داشته باشد، گاها می بنید.یک موتور را روی تکه ای چوب پیچ کرده و در بازار عرضه می نمایند، که نشان از عدم دقت در طراحی و استاندارد آن محصول می باشد.

دستگاه کره گیر 4 اسب بخار

کیفیت الکتروموتور و اینورتر

الکتروموتور وظیفه ایجاد دوران و چرخش ماردون را دارد،که از نظر جنس بدنه و نوع.سیم پیچ داخلی، انواع مختلف دارد، که نوع آلیاژ بدنه و نوع سیم پیچی که تعیین کننده قیمت آن می باشد، الکتروموتور استاندارد موجب :

  • میزان برق مصرفی شما را کاهش می دهد.
  • از آسیب رسیدن که دیگر تجهیزات برقی شما پیشگیری می کند.
  • طول عمر بیشتری خواهد داشت = میزان هزینه کرد شما در تعمیرات.کمتر و همچنین میزان خرابی کمتر دستگاه موجب درآمد مستمر شما می شود.

اینورتر

اینورتر در دستگاه کره گیر وظائف زیر را به عهده دارد:

  • تبدیل برق تکفاز خانه و فروشگاه به برق سه فاز
  • محافظت از الکتروموتور در برابر نوسانات برق
  • جلوگیری از ایجاد شوک برق در زمان روشن شدن دستگاه
  • تنظیم سرعت الکتروموتور جهت کره گیری های متفاوت که به دورهای مختلفی نیاز دارید.

این نکته رو بدونیم که یک اینورتر خوب بایستی بتونه فرمان درست.را به الکترو موتور منتقل کنه و قدرت کافی جهت عبور کافی.جریان برق رو داشته باشه. هر اینورتر با توجه به قدرت موتور و نوع کاربری دستگاه متفاوته .

در پایان اینکه در زمان خرید دستگاه از مراکز معتبر خرید کنید و اینکه در صورت خرابی دستگاه پاسخگوی شما باشند.

گول تبلیغات و نوشته ها را نخورید، دستگاه را با ضمانت و پس از تست خرید نمایید.

 

توسط: چی بپزم؟

نظرت چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.