درباره
چی بپزم، سایتی برای دادن ایده به شما جهت پخت غذاست!
اگر سوال شما شام چي بپزم و نهار چی بپزم است.اگر نمی دانید برای نهار یا شام و یا وعده های دیگر غذایی خود چه چیزی را آماده کنید، به کمک چی بپزم می توانید با گفتن اینکه چه چیزی در خانه دارید، یک گزینه خوب برای آشپزی بدست آورید.
ما به اقتصاد خانواده شما كمك ميكنيم. ديگر نيازي نيست براي تهيه غذا به خريد جديد برويد. فقط كافيست همان مواد اوليهاي كه در منزل داريد را از ليست صفحه اصلي انتخاب كنيد و بر دكمه چي بپزم كليك كنيد. ما به شما خواهيم گفت چي بپزيد.
کسب مقام اول در جشنواره وب ایران در گروه تغذیه
[wptabs effect=”fade” mode=”horizontal”] [wptabtitle] چی بپزم در نمایشگاه[/wptabtitle] [wptabcontent]
[/wptabcontent]
[wptabtitle]استقبال از چی بپزم[/wptabtitle] [wptabcontent]
[/wptabcontent]
[wptabtitle]حضور در نمایشگاه[/wptabtitle] [wptabcontent]

[/wptabcontent] [/wptabs]















خورشت بادمجان
سحر: من درست کردم طعمش عالی بود ولی اصلا ظاهر جذابی نداره!
گوزلمه (ارومیه)
محمد: گ در ترکی شبیه ج تلفظ میشه. ولی ج نیست.در نوشتار همون گوزلمه درسته و جوزلمه غلطه. ضمنا قرار نیست هر کلمه ای همانطور که تلفظ میشود،همانطوز نوشته شود. مثل خیلی زبانهای دیگر.
سبزی پلو با ماهی
: خب این میشه سبزی پلو و قلیه ماهی
ناگت مرغ
هستی: خیلیییییییییییییییییییییی خوشمزسسسسسسسسسسس
ته چین مرغ
: من فکر میکنم این غذا اسمش ته انداز مرغ باشه نه ته چین مرغ
کوکوی سیب زمینی با اسفناج
: سلام دستور پخت خیلی واضحه من با پوست تخم مرغ درست کردم خیلی هم خوشمزه شد!فقط لایه دندان خرت خرت میکرد!
کوکوی سیب زمینی با اسفناج
: سلام دستور پخت خیلی واضحه من با پوست تخم مرغ درست کردم خیلی هم خوشمزه شد!فقط لایه دندان خرت خرت میکرد!
نودل برنج آسیایی
فرزاد: ممنونم بابت دستورالعمل پخت نودل برنج 🌹👏👍
میرزا قاسمی(گیلان)
روزبه: هر چیزی که پروتئین داره گوشتی نیست. میتونه گیاهی باشه. چنین دسته بندی وجود نداره. دو مسئله ی گوشتی و پروتئینی رو با هم اشتباه نگیرید لطفا.
سوپ شیر (جو و قارچ)
نرگس: ایا میتوان این سوپ یک روز در یخچال نگهداری کرد یا خراب میشود؟؟؟
کباب تابهای
: من درست کردم. فکر می کنم این مقدار سماق خیلی براش زیاد بود. اصلا خودشو نگرفت . حتی وقتی که پخته شد و تا حدی ام روش برشته شد، بازم وسطش مثل یه خمیر نرم باقی موند. طعمشم خیلی ترش شده بود.
املت بادمجون
یلدا: عالی بود مرسی
کوفته برنجی
نازیلا: اصلا خوب نبود تو رو خدا حداقل یه چی بزارید که درست در بیاد حیف موادی که واسه این غذا هدر رفت وا که رفت هیچ باهاش جز این که سمبوسه درست کنم نبود چه برسه کوفته برنجی
ناگت مرغ
غزال: سلام من درست ميكنم سفترميشه بيرون نرمه دخترم بدش مياد
دیشلیق – آش دندونی تبریز
مهدیه: سلام این برای چند نفر کافیه؟