پانکوی ایتالیایی،مرغ سوخاری رژیمی

موارد اولیه

  • سفیده تخم مرغ=3 عدد
  • سس خردل=1 قاشق سوپ خوری
  • نان ایتالیایی خرد شده=یک فنجان
  • پنیر پارمزان کم چرب=4/1 فنجان
  • مرغ پوست کنده بدون استخوان =4 قطعه
  • سس سرکه و نمک گرم = 4/3 فنجان
  • سالاد کلم فرانسوی =به دلخواه

دستور پخت

  1. فر را روی درجه ی 450 گرم کرده و روی سینی نچسب فر روغن اسپری کنید .
  2. سفیده ی تخم مرغها و سس خردل را کف ظرفی با عمق کم پهن کنید. در ظرف دیگری پنیر و خرده نانها را خلوط حاصل را در ظرف دیگری پهن کنید.
  3. مرغها را در ظرف خرده نان و پنیر بغلتانید سپس در ظرف تخم مرغ و سس خردل فرو ببرید و بغلتانید و روی سینی فر قرار دهید.
  4. در دمای 450 درجه به مدت پانزده دقیقه در فر قرار دهید. اگر ‌می‌خواهید روی آنها طلایی شود 1 دقیقه بیشتر بگذارید در فر بماند.
  5. ذا حاضر است و آن را با سس سرکه و نمک سرو کنید ‌می‌توانید برای تزئین از سالاد کلم هم استفاده کنید.

منبع:ashpazonline.com

توسط: چی بپزم؟

نظرت چیه؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.